Men dra mig baklänges..!!

Sitter här och................... gör absolut ingenting..
Satt o plingade med nya ljud och sen orkade jag inge mer..
Suttit o spelat detta förbannade Bubble saga på King.com i nån timme också..
Spelmani på det, javisst..

Men nu iallafall så sitter jag bara och lyssnar igenom Armin Van Buuren's nyaste album..
"Universal Religion Chapter 5" heter det..
Och jag är smått överraskad, eller neeh, inte överraskad heller men smått imponerad..
Armin är enligt mig den enda av dom största från när jag började lyssna på trance, som fortfarande behåller den stilen i sina låtar fortfarande även om musiken ändras för varje år..
Och kanske är därför han är, i mina ögon den största för tillfället inom just Vocal, melodisk och Commercial Trance..
Han vet vad vi Trance-fantaster vill lyssna på och han ger ett stort gehör tillbaka till folket..
Precis som det ska vara..

För er som vill lyssna på skivan så finns den både på Beatport, Spotify och Itunes nu..



Ska även köra radio nångång nästa vecka också..
Vilken dag det blir är inte spikat än..

Men På pulsradio blir det..
Kommer finnas en privat server även för den av er som vill lyssna..

Det kommer bli ungefär 1 timmes skön trance..

So stay tune for more..



-=[DAGENS VIDEO]=-

Jag säger bara: Slappna av och njut..!!

 

 

Ciao bitches..!!

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0