Vad jag än gör..!!

Jag skiter i..
För va ja än gör så blir de bara fel..
Blickar upp mot en sol som håller på att gå ner..
Dag för dag så blir minnena fler..
Viker av min väg när tårar faller ner..


Jag ser solen falla ner rakt o gömmas bakom moln..
Min själs ända önskan är att tas härifrån..
Jag ser mitt ända hopp som håller på att rinna ut..
Som ett dimmglas, som håller på att ta slut..
Orken börjar försvinna, men det finns ändå en kraft..
Som driver mig men ja vet inte vart..
Jag orkar, försvinner o ja börjar bli matt..
Så ja ser inget längre, allting börjar bli svart..
Jag är en spegel som speglas i ett spel..
Ja vet inte vad ja gör men ändå blir det fel..
Jag är en spegel som speglas i ett spel..
Ja vet inte vad ja gör men ändå blir det fel..


Jag skiter i..
För va ja än gör så blir de bara fel..
Blickar upp mot en sol som håller på att gå ner..
Dag för dag så blir minnena fler..
Viker av min väg när tårar faller ner..



Så många ord jag säger men inget kommer ut..
Jag borde tänkt på tiden innan den försvann o tog slut..
Men ja tänker nog, allting känns bara fel..
Men vad ja än gör så vet ja de e mitt fel..
Vad ska ja göra, ska ja fortsätta gå??
Ska ja tänka på hur de va när de var vi två??
Ska jag orka vidare eller bara stanna upp??
Och jag stannar upp för att hämta mer luft..
Men fortsätter sen för att finna mitt mål..
För att finna mitt mål o vägen jag skall gå..
Men stannar upp igen för ja känner mig inte hel..
För vad jag nn gör så blir de bara fel..


Ja skiter i..
För va ja än gör så blir de bara fel..
Blickar upp mot en sol som håller på att gå ner..
Dag för dag så blir minnena fler..
Viker av min väg när tårar faller ner..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0