Skulle världen gå under nu!?!?

Hej, skulle världen gå under nu, om jag sa' vad jag kände för dig?
Skulle världen gå under nu, om mitt hjärta förklarade sig?

Inte vet jag hur man gör med en tjej, blind utav kärleken är jag till dig,
vad ska jag göra med känslan i mig, åh, jag vill älska med dig, åh.

Hej, skulle världen gå under nu, om jag gav dig mitt inre jag?
Skulle världen gå under nu, om jag gav dig ett löfte idag?

Inte vet jag hur man gör med en tjej, blind utav kärleken är jag till dig,
vad ska jag göra med känslan i mig, åh, jag vill älska med dig, ah-hah.

Skulle du tro mig om jag sa, att jag kan älska nå'n så bra,
att dom glömmer bort att det bara är jag?

Hej, skulle världen gå under nu, om jag frågar dig hur du mår?
Skulle världen gå under nu, om jag smekte ditt mörka hår?

Inte vet jag hur man gör med en tjej, blind utav kärleken är jag till dig,
vad ska jag göra med känslan i mig, åh, jag vill älska med dig, ah-hah.

Skulle världen gå under nu, när tiden och platsen är rätt?
Skulle världen gå under nu, om känslorna flödar fett?

Inte vet jag hur man gör med en tjej, blind utav kärleken är jag till dig,
vad ska jag göra med känslan i mig, åh, jag vill älska med dig, ah-hah.

Skulle du tro mig om jag sa, att jag kan älska nå'n så bra,
att dom glömmer bort att det bara är jag?

Hej, skulle världen gå under nu, om jag gav dig mitt liv på ett fat?
Skulle världen gå under nu, om vi blandar vår kärlek och hat?

Inte vet jag hur man gör med en tjej, blind utav kärleken är jag till dig,
vad ska jag göra med känslan i mig, åh, jag vill älska med dig, ah-hah.

Hej, skulle världen gå under nu, om jag sa' vad jag kände för dig?
Skulle världen gå under nu, om mitt hjärta förklarade sig?

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0