Problem, Problem..!!

Fått påpekat att det inte går att kommentera på denna blogg..
Har suttit och sökt igenom Kodmallen och kan inte hitta nått fel..
Även försökt från början med allt..
Det är skumt som fan..

Men har inte testat en sak och det är att ändra javascriptet..
Och det tänker jag inte göra nu heller så..
Det tar alldeles för lång tid och just nu har jag ingen ork till det..

Vill ni kommentera så skicka ett mail till: [email protected]
Eller skriv något på Fb: ---> ClubbManiac <---

Har idag suttit som jag gjort hela veckan..
I solen och försökt fått en liten brunare nyans på huden..
Blivit nått bättre?? Svar: Tvivelaktigt..

Men känner nu ändå att jag vill ha lite regn så imorgon får det gärna komma en liten skvätt..

Förhandling med Trance allstar är igång..
Har ej nappat förrän jag vet allt men intresserad javisst..
Det är ju då det nya projektet T & D Projects som ska bli signad..

Har även en ny låt på gång också..
Eller ja, den är i uppstarten..
Fick melodin i huvvé idag när jag stog under vattenslangen på jobbet..
Ja jag får mina ideér på dom mest konstiga vis ja, jag vet..

Men nog om det..
Nu ska jag ta o sätta mig in i musiken igen..

111

Nya låten med det nya projektet..



Här är en av artisterna som är signad av Trance Allstar Records..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0