Första plats som hägrar..!!

Satan i gatan vad varmt det varit nu i dagarna 3..
Älskar solen men detta har nästan varit lite jobbigt..
Speciellt idag..
Hade 22 grader imorse när jag gick till jobbet..

Har iallafall försökt tagit tillvara så mycket som möjligt av solen så har suttit ute från 10 på morron till 17 med lite ingång då och då..

Men kan väl ta det såhär så kanske det blir lättare..

Måndag: Öppnade upp porten.. Ställde ut cyklarna och skylten.. Satte mig ner och började skruva, tvätta och polera..
Kände ej av någon bränna på kroppen.. när jag väl kom hem så hade jag bränt axlarna..

Tisdag: Samma procedur nästan och väl hemma på kvällen igen så ännu mer bränna.. Dock inte brunare..

Idag (Onsdag): Samma procedur igen men denna gång åkte jag och köpte solskydd.. Smeta på hela överkroppen.. Väl hemma nu ikväll så vafan, då har jag bränt mig i hårrbottna istället..

Suck, suck.. Men har iallafall imorgon också på mig o sitta där ute o steka så KANSKE man kan bli lite brunare iallafall..

Nog om det..

Nu till en mer rolig grejj..
Kanske mer för mig än för er men ändå..

Jag la ut min preview på "Second Tunez - Sommaren är här" på Soundclick i måndags..
Igår så kollade jag in bara och vad hade hänt..
Jo folk hade fått ramaskri och låten gick direkt in på 11:e plats på topplistan..
Väldigt nice tyckte jag..

Idag så kollade jag igen och vad är det jag ser..
Jo den har nu klättrat upp på 8:e plats..

Fan va nice..
Undra då hur det kommer bli när hela låten är klar!?!?
Neeh det är bara hålla koll..
Första plats ska den upp till innan hela släpps..
Eller iallafall topp 3..

Om ni själva vill höra vilken låt det är så klicka på länken nedanför:
---> Second Tunez - Sommaren är här (C.M. 2011 Remix) <---

Neeh nu ska jag ta o hitta på nånting..

Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0