Visste ni att..

Söndag idag då..

Första natten på länge som jag sov så bra..
Varför kan man ju undra sig..
Men det var iallafall skönt att få sova ut..

Trodde mor och far skulle komma ner på picknick idag men så vart det tyvärr inte..
Men jag tog tag i saken och tog mig en promenad istället..
Kändes nästan som att man hade för mycket kläder på sig..
Satan i gatan va varmt det var..
Men man ska ju inte klaga på värmen..
Är ju skönt att den är här så..
Kände även när jag gick att jag ville springa..
Jag kände verkligen hur det spratt i benen..
Så nu är det bara att börja med löpningen..
Stenhårt ska det köras..

Nog om det, tog mig en promenad och gick sedan till fotbollsplan på högslätten..
Tror det var Hff mot Ruif.. Är ej säker..
Stog väl där i 10 min och måste säga att det var inte ens roligt att titta på..
Såg nästan värre ut än knattefotbollen..

Så jag traskade hemåt igen och satte mig på ballisen..
Tog mig en kopp kaffe och bara njöt av denna "Sommardag"..

Funderar på att ta mig en till promenad lite längre igen..
Vi får se hur det blir med det..

Så för nu säger jag hejdå..



Här kommer lite onödigt vetande..


Människor och delfiner är de ända djuren som har sex för nöjes skull.

En innebandyboll har 56 hål.

51 % av sveriges män har haft sex med en kvinna de ansåg var ful.

Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar, har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att värma upp en kopp kaffe.

Man nyser i en hastighet av 160km/tim.

Charlie Chaplin var en gång med i en Charlie Chaplins look-a-like tävling och kom trea.

När McDonalds öppnade sin första restaurang i Kuwait var kön till drive-in delen över 11 km lång.

Det är större risk att en champagnekork dödar en människa än en giftig spindel.

En ko fiser ut 600 liter metan per dag - nog att fylla 40 st partyballonger.

En struts öga är större än dess hjärna.

Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser...

och den sista...

Sverige var först med sexualkunskap i skolan...

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0