nya låtar..

Ja då var denna söndag till ändo..
Har inte hänt så mycket mer sen jag skrev senast..

Gjorde min fabulösa kycklingwok..
Tror nästan man ska starta ett thaikök..
För jag kan ju det dära ja med att woka.. :P

Mötte även min favvis C och gick med henne hem och mötte fabulösa Ch där..
En liten pratstund och sen hemgång igen..

Har även fått veta idag om att Det ska bli release på 2 låtar som jag igentligen har pillat på i 1 år ungefär i hemlighet..

Så i Maj ska dom släppas och Jag vet att folk kommer älska dom..
Iallafall en av dom.. :)

Både är i sina egna stilar men För att säga så är den enda i Dance/HandsUp stilen och den andra i Club/Electro/House stilen..
Så man får hoppas på det bästa.. :)

Neeh nu ska jag sätta och skriva ner en liten text jag har i huvudet.. :)

saxobeat                    burning up

Detta är dom två..

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0