Ny blogg.. Nya tag..Ny Musik..Nytt liv..

Nu när livet har tagit en ny vändning så tänkte jag börja blogga igen..
Har ju verkligen känt sådär i en dag lr två att jag kan blogga men sen har det varit stopp..
MEN nu känner jag att jag ska blogg mer för det finns mycket inombords som kan vara bra att skriva av sig..
Och då jag inte är sån som för dagbok så känns bloggen som det bästa stället..

Så med ny design, Nytt tillfälle i livet så börjar vi om..

Kan berätta att jag tänker satsa mer på musiken igen..
Tänker gå tillbaka till det jag kan bäst..
Alltså trancemusik..
Dock så har jag ju låtar på gång med min systerson..
Vårat Hardstyleprojekt..
Ska inte överge det men för tillfället så får det komma i andra hand..

För om man säger såhär..
Trance gör mig glad..
När jag lyssnar på det så känner jag mig fri i min lilla drömvärld jag far till när det är som bäst..
Jag kan även gråta, känna mig ledsen, förbannad men på ett positivt sätt med Trance..

Igentligen med ett ord så kan man säga..

JAG ÄR TRANCE..

Nog om det..

Nu med att jag ska göra mer trance igen så kom det direkt en enda tanke, en melodi, en låt..

Dom senaste 3 åren så har jag gjort en låt för Kramfors stadsfest..
Det är för att hylla denna lilla fest som ändå är stor..
Och detta år är ju inget undantag..
jag kände direkt hur jag ville göra den..
Så låten är på god väg att bli klar långt före den igentligen borde..
Det känns skönt..
För just nu så har jag så många melodier i huvudet..
Många beats som måste ut..

Och det ni kommer höra är inget ni har hört förut ifrån mig iallafall..

Jag märker att jag bara babblar på så nu ska jag sluta..

Jag tänkte som sista ord skriva en liten text här..
Hoppas ni gillar den..


-=[Gold Forever]=-


Say my name like it's the last time,
Live today like its your last night,
We want to cry but we know its alright,
Cause im with you and your with me,

Butterflies, butterflies..we were meant to fly,
You and i, you and i..colours in the sky,
We could rule the world someday, somehow but we'll never be as bright as we are now.


We're standing in a light that won't fade,
Tomorrow's coming but this won't change,
Cause some days stay gold forever.
The memory of being here with you,
Is one im gonna take my life through,
Cause some days stay gold forever.

Promise me you'll stay the way you are,
Keep the fire alive and stay young at heart,
When the storm feels like it could blow you out remember, you got me and I got you..

cause we are, butterflies, butterflies..we were meant to fly,
You and i, you and i..colours in the sky,
When the innocence is dead and gone,
These will be the times we look back on

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0