Mina favoriter just nu..

Idag har jag kännt sån aggression mot vissa..
Varför behöver jag inte ta här men på ett vis känner jag att jag har rätt att ha det..

Men detta inlägg ska ju då inte innehålla nått snack om annat än musik..

Jag har några favoritlåtar som jag anser är dom som har det skönaste ljudet..
Både kick, bas och melodi..
Så jag tänkte jag skulle skriva dom låtarna här..
Kan ni själv lyssna och själv få känna kanske vad jag menar med att finna en egen drömvärld när man blundar och bara sveps med i musiken..

Så här kommer den..

01. Above & Beyond feat. Richard Bedford - Sun & Moon (Club Mix)
02. Perfect Vision - Endless Dreams (Original Mix)
03. Falcon - Horizons (Original Mix)
04. Arctic Moon - Adelaide (Original Mix)
05. John Waver - Hyperion (Ronny K Emotion Remix)
06. Sequentia - Tomorrow Is A Brand New Day
07. Sequentia - Flashback
08. Ronny K vs Beethoven - Moonlight Sonata
09. Super8 & Tab feat. Jan Burton - Empire (Deep Haze Remix)
10. Matt Karrey & John Calm - Revival (SoundLift Remix)


ja det var 10 styckna iallafall..
Det finns fler men just nu är det dom som spelas mest..

Nu ska jag själv ta o sätta in mig i reason och försöka göra lite mer på dom melodierna som jag har gjort..
Tror jag printade ner 5 melodier igår som nu ska byggas uypp till fulländiga trancelåtar..

Haré bra allihopa..


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0