Let's see..

Tisdag och en bättre dag..
Ja som sagt, Idag är det en mycket bättre dag..
Efter att ha legat och funderat mig till sömns så känner jag mig bra..
Det känns "Så mycket bättre"..

Vad hände igår då..

Ja jag gjorde klart packningen på vinden..
Alla småsaker nerpackade..
Nu är det bara det viktiga och större sakerna kvar..

Satt även i solen och njöt av denna värme..
Har tänkt att bli neger innan sommaren är slut..
Ja alltså bli brun då.. Inte börja "yo" o gå md byxorna i knävecken.. nej nej..

Var även ner till mina fabulösa tjejer..
Dom får verkligen en att le.. :)
Satt o tittade på när frisören CH klippte undercut på C och färgade tha häir..
Lät skumt först men det vart säkert skitasnyggt..
Får ju se dt snart så.. :)

Sen vart dt hemgång då och funderingar och därefter somnade jag på soffan..

Det var allt för nu..

Haré bra allihopa..

hejdå bitches..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0