Är det lördag??

Lördagsmorgon..
Man vaknar, kliver upp, klär på sig och ser att det ligger godis på bordet..
Tar en bit..

Det är nästan så man är värre än Homer Simpson..
Varför inte göra riktigt frukost istället för att äta godis!?!?
Men så kan det bli ibland..

Vad ska man göra idag då??
Är ju bjuden på fest..
Skulle säkert vara jätteroligt..
Men ju mer jag funderat på det ju mer känner jag att det skulle vara jävligt skönt att få bara vara själv..
Jag har ju varit ensam många dagar denna vecka men ändå känns det just denna dag som det skulle vara mest skönt..
+ så måste jag komma igång med all packning också..
Även om man tror det är lite så är det ju inte det..
Sen har jag inte så många dagar på mig..

Jag kommer nog på vad jag ska göra och vad som händer..
Man kan ju ändra sig i sista stund också..

Neeh nu blir det till att göra nått iallafall..

Later Bitches....

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0