-=[ Sjukling ]=-

Ja torsdagen var här..

Sjuk som tusan är man också..

Halsont, huvudvärk, snorig och hostar upp lungorna..

Men dt är ju den månad då dom flesta är sjuka också..

Så man ska inte klaga..

Är nog dom som har det värre..

 

Ja förra veckan var jag ju då hemma och byggde om bron till mor och far..

Fick byta ut allt då dom gamla åsarna var ruttna så vart lite mer jobb än vad jag tänkte..

Så dt vart ett helt nytt däck samt ny brotrapp..

Riktigt bra vart dt..

Funderar på om man ska sätta ner spotlight runt om också..

Var tror ni om dt??

Blir ju lite snyggare och coolare då lr hur!?!?

Ajjja..

Sen ville bror att jag skulle hjälpa han att riva hans altan också..

Och det gick fortare än vad man igentligen trodde måste jag erkänna..

Så nu är det bara till o drenera för min lilla bror..

(Han är 10 år äldre men kortare..Därför är han lilla bror..)

Ja det var en lärorik vecka iallafall där man fick jobba på bra..

 

Farsgubben körde hem mig på söndan och ja det var då förkylningen tog fart..

Så har igentligen varit säng/soffliggandes sen i måndas..

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer..

 

Jo jag måste lägga ett lovord för en browser som är helt underbar..

Den heter Opera..

Om du använder Firefox eller Internet Explorer m.m. så byt direkt..

Opera är snabbare, snyggare och har en sjukjäkla massa funktioner som är helt underbara..

Helt klart en 10poängare..

 

Ajja..

får vara nog för idag tror jag..

Ska lägga mig ner och kurera mig lite..

 


 

-=[ Dagens text ]=-

 

I know you wanna see me fall man..
I know you would rather see me lose it all..
But i'm a born winner..
I was put on this earth to make a difference homy..
The world is my playground..
The birds left the cage, i'm doing things my way now..
Man i'm willing to die for the cause..
That's the difference between me and ya'all..
To be the best you have to beat the best..
I'm undefeated, my style is everlasting..
And i'm never back down, you fucking clown!!
We win, You lose..
We live, You Die..
The world is mine..

 


 

-=[ Dagens Video ]=-

 

Denna dag så blir det 2 videos..Enjoy them..

 

 

 

Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0