-=[ I Promise Myself ]=-

Ja då var det fredag och ännu en vecka har gått..
Veckan har ju som dt senaste veckorna innehållit renovering på alla vis..

Nu är det lägenheten som får sig en upplyftning som jag har skrivit förut..
Tänkte jag skulle slänga upp bild på fondväggarna ute i trappen..

Glömde knäppa en förebild men ni får föreställa er en gammal röd tapet med jilanger på från 70-talet..
Alla väggar var gulaktiga som det då inte har målats om på 20 år ungefär skulle jag tro..

Men såhär vart dt iallafall..



ja proppskåpet där ska täckas över sen för orkar inte måla det vitt så det får bli en låda över lr nått istället..

fondvägg 2


Då det var så väldigt vitt nere vid ytterdörren så vart dt några ringar där också..

Neeh nu ska jag fortsätta med min målning..
Har ju köket kvar så är bara och köra på..



Har lyckats få tag på basshunter's nyaste album såhär lite innan dt kommit ut på marknaden..
Jag har då inte varit så stort fan av Jonas lr hans musik..
Jag är nog den enda i sverige som hatade Boten Anna när den kom ut..

Men hans nyaste album är faktiskt riktigt skönt..
Det märks att han har växt in sig i rollen som producent/Vocalist på internationell nivå..
Dock är det ändå lite för mycket FL (Fruity Loops) sound av det hela..
Tycker man borde kunna mixa av soundet mer än att låta det höras..
Men det är kanske det som är meningen med det hela..

Dock så tycker jag för er som älskar Basshunter's musik att köpa albumet..
Albumet kommer ut den 22 oktober och heter Bass Generation..

Betyg då på detta album, ja dt blir väl lite över medel iallafall..
3.5 av 5 möjliga får det av mig..


-=[ Dagens Video ]=-




Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Ida Selin

Fan va fint du gjort i trapphuset tobbe! Vad tyckte hyresvärden då? ;P



Hurru förresten, tänkte höra om du har tid över nånting framöver, om du har lust att fixa min design lite? :) Du får betalt isåfall, inget gratisjobb här inte! ;)



Har lite nya bilder nu som man skulle kunna använda sig av isåfall. Kramar /Ida

»»»»»»»» 2009-09-29 | 08:13:01 | http://idaselin.blogg.se/
Ida Selin

Tänkte typ nått i den här stilen:

http://spermasperma.blogg.se/?tmp=29080239

»»»»»»»» 2009-09-29 | 08:14:25 | http://idaselin.blogg.se/
Ida Selin

Åh vad gullig du är! Jättegärna :)

Hörs mer på tisdag då? KRAAM!

»»»»»»»» 2009-10-01 | 10:59:27 | http://idaselin.blogg.se/
sanna

Oj vilken skillnad de vart :) superfint

»»»»»»»» 2009-10-04 | 21:22:36 | http://sannasv.bloggagratis.se

»
»
»

RSS 2.0