-=[ Blogga, blogga ]=-

Ja då var dt dags igen för ett inlägg..
Dock så blir dt väl inget långt..
Som vanligt..

Fick iallafall veta i fredags att jag får fortsätta på jobbet ett tag framöver..
Och det är ju jävligt skönt..
För tror inte jag har haft en sån bra arbetsplats någonsin..
Alla är trevliga samt att man får jobba i sin egen takt, bara det blir klart och riktigt gjort..
Sen så är det ett precisionsjobb och det passar mig som handen i handsken..
Finns väl inget roligare än att få använda sina händer och bygga något som någon kommer använda flera år framöver..

Sen så fyllde ju min systerson (Dennis) år förra söndagen..
Min present till han var ombyggnad av rummet..
Så på fredag så kommer hans rum att bli ett ungdomsrum iallafall istället för ett barnrum..
Fixat fram en bäddsoffa, databord, platt-tv som ska upp på väggarna och sen blir dt väl nån hylla också..
Vet att han kommer bli väldigt nöjd med det..

Vad har mer hänt då..
Jo..Har fått formatera datorfan än en gång..
Först så bytte jag ifrån XP till VISTA för 1 månad sen ungefär..
Men VISTA fuckade upp sig så jävla mycket nu på slutet så har idag bytt igen..
Då till Windows 7 Ultimate..
Man får hoppas detta fungerar bättre iallafall nuda..
Dock är det snyggare och smidigare än VISTA..

Så ni som har beställt bloggar..
Det kommer, det kommer..ska bara lägga in programmen nu så ska jag börja till veckan..

Ajja..nu har jag nog inget mer att skriva..



-=[ Dagens Video ]=-




Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0