-=[ Hemkommen ]=-

Ja då var man hemma ifrån Trance Energy 2009..
Och huvvaligen..Jag har ont i fötterna..
Ont i halsen..Ja jag har fan ont i hela kroppen..
Helt underbart..ljusshowerna samt musiken..
Har suttit här och försökt komma på ett sätt att beskriva det..
Men jag kommer inte på något ord..Är ett måste att uppleva dt för att förstå..


Har träffat min nya idol också..Nickelmannen..Snacka om skön snubbe..
Dock ingen hjärna..(Ta inte illa upp Nickelman) =P
Bruden lämnade han i början av veckan så han vart skitglad för då kunde han åka ner..
Så han drog ner, Utan ombyte lr nått..Tog endast med sig skivspelaren samt en hel hög med Skivor..


Så vi satt med han och tog några kalla och njöt av musiken och fixade iorning oss..
Sen åkte vi iväg dit i bra tid för att komma så långt fram som möjligt..
Men väl där framme så märker vi att vi har glömt biljetterna på rummet..
Var bara o åka tillbaka och hämta dom och sen spurta tillbaka..
Kom liiiite längre bak än vi hade hoppats på..
Men skitsamma..

Väl där inne så vart dt köp av vatten och sen vänta på att det skulle dras igång..


Paul Van Dyk drog ett helt sinnesjukt set ända från början..


Fausto var inte sämre han förutom början tyckte jag var lite halvskumt..


Armin Van Buuren vart jag lite besviken på från början..Spelade skum musik..
Men efter 30-40Min..Ja då stog jag med ögorna stängd och ett stort leende på läpparna och sjönk in i min tranceworld..
Huvvaligen vilket set han körde..


John O'Callaghan visste jag att han skulle spela min slags musik ända från början så jag bara njöööt..


Dj Tydi visste jag inte så mycket om och ja, Från början hade inte han fått mig att vilja höra mer av han iallafall..
Men efter 30 - 35 min så kom han igång också och visade upp ett stort register..


Enda besvikelsen var Marcel Woods..Hade större förhoppningar men detta set han körde var inte alls bra..
Inte i mina öron iallafall..


Overall så vart det en av dom sjukaste och roligaste helgerna jag varit med om..

Och jag dansa så jag råka kasta iväg flaskan hööögt upp över folket..Råka säkert träffa nån i huvudet..
Ja mycket sjuka saker hände men tänker då inte gå in mer på dom här..


Ett minne för livet som vanligt..

Neeh, nästa blir troligen Defqon 1 i mitten av juni..


Nu ska jag försöka sova lite..
Haré bra allihopa..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0