-=[ Dennis.T - Sommarlov ]=-

Var ett tag sen man skrev..
Sitter nere i studion för tillfället..
Suttit här och inne på stan sen 8 imorse med Ecke..
Riktigt skönt väder idag..

Var tänkt att jag skulle bara ner och hämta lite skivor från ecke men råkade fastna..
Fick även ett pling i skallen när vi satt på stan och vips så var sommarmelodin skapad..

Även text sådär pö om pö kom fram i minnet..

Har ju lovat Systersonen att vi ska göra en låt där han får sjunga på..
Så varför inte göra en sommarmelodi med han då tänkte jag..

Så nu sitter jag och knappar in lite sound i låten..
Får väl höra sen vad han tycker om den..
Men tror nog han kommer gilla den..

Hade ju också lite planer på att om det blir bra denna låt så ska jag höra med Thelin som är rektor på Kramforsskolan..
Se om Dennis kan framföra den på skolavslutningen..Skulle vara så roligt för han..

Så vi får se hur allt blir med saken..Låten kommer iallafall att göras..
Kanske kommer upp här på bloggen sen..vem vet..



-=[Dagens Video]=-

Som dom flesta vet så älskar jag hardstyle music..
Och showtek är ju ena av mina favoriter inom den schangern..
Så här kommer deras senaste låt.. Here We Fucking Go (Live At The UK Mix)..



Neeh nu ska jag knappa o plinga lite mer..

haré bra alla..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0