-=[ Long Time Ago ]=-

Ja nu var det ett tag sen man skrev..
Har varit rätt upptagen..
Är det fortfarande men känns som man kan skriva en liten kråka här ändå nu..

Tänkte då inte skriva om allt som har hänt sen sist..
Det orkar jag inte dra upp..

Neeh man ska se framåt..

Så tänkte berätta detta med utmaningen som jag fick för ett tag sen..
Har pratat och så med morsan..
Ja jag har ju fått med mor på detta också..
Och vi har väl bestämt att det kommer bli nästa vecka..
Allt är nästan fixat redan..
Är väl bara nån småsak som ska köpas..
Jag behöver dock gå in mina skor lite mer då jag får skavsår av dom..

Men det ska bli roligt..
Vet att morsan är taggad som tusan också för det..

har dock en liten request till er..

Har ni en utmaning som ni vill ge mig så skriv den här lr skicka ett mail..
Dock med beskrivning och lite kämpande i det..
Inte bara " gå och lägg dig på stan och skrik: jag är en sjögurka "..
Nej nej..Riktiga utmaningar ska det vara..

Ajja..nog om det..

Läste en sak nån annanstans som jag tror handlar om mig..
Och till dig säger jag bara en sak: Du har ingen aning alls om hur läget ligger till..
Ta reda på fakta innan du ens öppnar käften..
Att ana saker är en sak..Att se bilder är en sak..
Men att veta är en annan sak..
Helt jävla olika saker och som sagt..
Vad jag gör i mitt liv och vilka jag umgås med behöver du inte veta..
Jag väljer mina vänner med omsorg..
Resten är bekanta och "Kompisar"..
Nått mer än så tänker jag inte säga till dig..
Så ha det bra..



-=[ Dagens Video ]=-

Satt och lyssnade igenom mina Happy Hardcore & Thunderdome skivor för ett litet tag sen..
VIlka minnen..Och vilken musik igentligen..
Dåtidens Hardcore som idag är Gabber var då mycket bättre på den tiden..
Mer melodi och mer vocal..

Favoriten var ju självklart 3 Steps Ahead..
Mest spelades väl Drop it & Flying High..

Dock dog ju Peter-Paul Pigmans A.K.A 3 Steaps Ahead i cancer 2003..
Men musiken lever vidare..

Dagens video är:

Party Animals - Have You Ever Been Mellow




Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0