-=[ Efterlängtat ]=-

Lördag och bara några dagar kvar innan man ska köra utmaningen med cyklingen..
Mer och mer taggad för var dag..
Kommer gå kanon..

MEN det var inte därför jag skrev..
Har dock glömt bort att en av mina favoritproducenter har släppt nytt album i veckan här..
Brennan heart är mannen och albumet heter Musical Impression..
Det är då Hardstyle/Nu-Style Music och för er som älskar sånt så är detta album ett måste att ha..

Själv säger jag bara: OMG..
Sounden, vocalen och själva lyricsen är helt fenomenala..
Att välja ut en lr några låtar som är bättre än dom andra går absolut inte..
Tror det är den första skivan jag någonsin har hört där alla låtar är lika underbara..
Albumet är dock en mix men det är nått man inte bryr sig om som allt flyter på perfekt och man nästan tror att det är en enda låt..

Låtarna är följande på albumet:

01. For Years (Intro)
02. Feel U Here
03. Face The Enemy
04. Rockstar DJ
05. Muzik Bizz
06. Musical Impressions
07. Just As Easy
08. We Come And We Go
09. Ancient Beat
10. I Love Haters
11. Can't Kill Us
12. Audiometric (2009 Album Mix)
13. Push Play!
14. About Time
15. One Blade (Noisecontrollers RMX)
16. Feel U Here (The Viper & G-Town Madness RMX)





Neeh nu ska jag gå o fiska..

Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0