Whisper gentle in my ear

Söndag är en dag som är en dag som man kan kalla slappardag..

Dennis är här och hälsar på..
Har varit här sen i fredags..
Han ligger och sover nu så då tar jag chansen att sitta här litegranna..

Sabine o jag skulle hämta han på bussstation kl 18:00 i fredags..
Ja när vi kommer dit och bussarna kommer..
Inte kommer Dennis ut ur nån av bussarna e..
"SATAN" tänkte jag..Nu har han missat bussen också..
Eller så kanske han klev av på tågstation..
Dom går ju dit också..

ja vi tar och åker till tågstation..
Jag går in där men ser inte han någonstans..

"MEN FAAAAN AA"..
Nu står han säkert på bussstation i h-sand som han skulle byta buss där..
Blir sådär hypernervös och stressad ..(Ja jag vart stressad för en gång skull)..
Sabine tar och ringer pappa sin så han åker ner och tittar på bussstation om han står där..

Samtidigt som han ringer och ska säga att han inte är där..
Då ringer syrran och säger att Dennis står på tågstation..
Han hade ringt hem till henne och bett hon ringa mig o säga det..
For iväg fort dit och se på fan..där stog han..
Då kände jag hjärtat ploppa tillbaka och lugnet komma igen..
Sicken pärs det vart..
Men nu är dt gjort och han är här..
Det gick ju bra iallafall.. =)

Klev upp 8:00 idag..lite Sovmorgon.. =)
Man är ju en morgonmänniska nu..
Man går och lägger sig vid 23:00 senast 00:00..
T.o.m. på helger känns det som..
Dock vaknar jag vid 5-6 tiden på morgonen istället..
Men då har man ju mer tid av dygnet att göra saker.. =)

Ajja..
Som ni ser så har jag gjort litegranna mer på bloggen..
Känner att den som är nu är så skrikig..
Gillar inte färgerna riktigt samt känns den så konstgjord på nått vis..
Så ska göra om den totalt igen..

Nu vet man ju lite mer hur man ska göra så..
Söker bara efter en liten script nu till headern så kommer den bli skitasnygg också..
Känner det på mig..

Ajja..ni får se hur den kommer bli..
Bakgrundsbilden iallafall kommer vara kvar..
Tycker den är rätt snygg..
Men det kan ju ändras.. =)

Ajja..nu ska jag ta o fika lite..

*Ciao, Ciao*
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0