~ How Does It Feel ~

Sitter och tittar runt lite på skjortor..
Måste säga att jag tycker kvalitén har blivit sämre på skjortor nu än för några år sen..
Men ändå..Skjortor är nog det snyggaste man kan ha på sig..
Ja jag älskar skjortor och har nog alltid gjort..
Sist jag räknade så hade jag över 40 skjortor..
Och då slängde jag upp mot 30 förra våren också som antingen var för lite lr dylikt..
Men vad gör dt..Vissa ska nog inte säga nått som samlar på skor..Nämner inga namn.. =P

Alla har vi något vi gillar..Och för mig är det skjortor..Ja okda..ska inte gå under stolen att jag gillar skor också..
Mestadels Lacoste..Deras skor är nog dom skönaste och snyggaste som gjorts..
Mina åsikter iallafall..

Ja nog om det..
Sitter som sagt och tittar på skjortor och tröjjor..
Hittade några som jag tycker om..

Så vilka av dessa tycker ni är snygga och värd att köpa??

grön tröjja          grå skjorta          Kortärmad skjorta.jpg


Ajja..nu ska jag ha tlfn möte..
Undra vad som ska sägas denna gång då..

*Ciao, Ciao*
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sabine

Dom gröna ;)

»»»»»»»» 2009-01-14 | 12:56:02 | http://sabinekaka.blogg.se/
C

tyck alla tre va fina ja,tro absolut att den 3:E skulle passa finfint på du!;)

»»»»»»»» 2009-01-15 | 08:51:24
Ursula

den första!

»»»»»»»» 2009-01-21 | 16:29:22

»
»
»

RSS 2.0