~ Bara En Man ~

Älskling jag ångrar varje steg jag tar, se´n den gången du vet vad.
Älskling jag ångrar varje ord jag sa´, dom gjorde inte någon glad.


Kunde du förlåta, och komma hem igen.
Då skulle världen le mot mig.
Kan du med ditt hjärta, se på mig igen.
Då ska jag alltid älska dig.


Jag är bara en man.
Gör dom fel som en man gör.
Bara en man
Får jag vara din man?
Älska som en man gör.
Bara en man.


Älskling jag drömmer varje natt om dig, och jag längtar varje dag.
Mmm, gamla minnen, dom förföljer mig, jag känner bara obehag.


Kunde du förlåta, och komma hem igen.
Då skulle världen le mot mig.
Kan du med ditt hjärta, se på mig igen.
Då ska jag alltid älska dig.


Jag är bara en man.
Gör dom fel som en man gör.
Bara en man
Får jag vara din man?
Älska som en man gör.
Bara en man.

Jag är bara en man.
Gör dom fel som en man gör.
Bara en man
Får jag vara din man?
Älska som en man gör.
Bara en man.

*CIao, CIao*

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0