~ Allt Jag Behöver ~

Det är inte särskilt viktigt, att vi ligger med varann,
för jag gillar dig nog ändå.
Du är nog den ende, jag kan tala med ibland,
när jag saknar någon så.


Vi har en del gemensamt, som vi gillar du och jag.
Många fraser behöver aldrig ord.
Dina ögon, dom säger allt. Dina läppar ger mig ro;
Allt jag behöver för att komma ner på jord,
Allt jag behöver för att komma ner på jord.


Det är inte dina kläder, eller doften som du bär,
det betyder ingenting.
Men om du vågar lätta, ditt innersta för mig,
så ska jag bära dig omkring.


Vi har en del gemensamt, som vi gillar du och jag.
Många fraser behöver aldrig ord.
Dina ögon, dom säger allt. Dina läppar ger mig ro;
Allt jag behöver för att komma ner på jord,
Allt jag behöver för att komma ner på jord.


Du har säkert fattat, att jag känner mycket mer,
än vad jag säger nu och här.
Men jag kan inte släppa min sista hemlighet
förrän du vet vad känslor är.


Vi har en del gemensamt, som vi gillar du och jag.
Många fraser behöver aldrig ord.
Dina ögon, dom säger allt. Dina läppar ger mig ro;
Allt jag behöver för att komma ner på jord,
Åh kyss mig...
Allt jag behöver för att komma ner på jord.

*CIao, CIao*

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0