-=[ Revydag ]=-

Ja då har man precis kommit hem ifrån revyn..
Minns inte vad den hette..Kommer nog på det imorrn lr nått..

Men genomlagd så var den inte riktigt värd pengarna..

Som vanligt så var den i 2 akter med 20 min paus imellan..

Första akten innehöll sketcher och sång varannat..
Var igentligen bara en sketch som fick mig att skratta i första..
Och där var jag då inte ensam om det..
Aktörerna skrattade rätt bra själv..

Andra akten var väl lite bättre..
Men innehöll ungefär som första med varannan sång och sketch..
Men den hade dock lite mer roligare saker som fick en att skratta..
Eller ja.. 2 styckna iallafall..

Och enda måste jag erkänna att den var den bästa jag har sett/hört på hur länge som helst..
Jag skrattade så tårarna sprutade och andan försvann..

Men om det är värt att gå och se den kan jag dock bara svara för mig själv och det är det inte..
Även om det är bra uppsatt och allt så men för mycket sång och för dåliga sketcher overall..

neeh..frågan är om man ska gå på henrik schyffert när han kommer..
Det återstår att se..Fanns rätt många platser kvar enligt arrangörerna iallafall..

neeh..Nu ska jag ta o fika lite och titta på tv och sen lägga mig..
Ska upp tidigt imorrn för att åka ut och pimpla med mina systerbarn..
Får hålla tummen att det inte blir så kallt och vi får bra med fisk..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Sabine

Duvet.. det är det som är grejen med revyer.. :P

»»»»»»»» 2009-01-31 | 09:48:15 | http://sabinekaka.blogg.se/

»
»
»

RSS 2.0