-=[ Det skulle inte vara såhär ]=-

Det skulle inte va såhär..
Jag var ung och jag var kär..
Det skulle ju alltid vara du och jag..


Dagen kom, du åkte bort..
Resan var ju inte kort..
Tanken utan dig, det sårar mig..



Jag är jag och du är du..
Jag är här och du är där..
Mina armar runt om dig..
Du var en underbar tjej..


Jag önskar att du vore här..
Du och jag och inga besvär..
Jag kan inte sämre må..
Du svävar bland molnen i det blå..



Inte så lätt att detta förstå..
Att du är där uppe i det blå..
Det skulle ju alltid vara du och jag..


Det som tyckte jag nu här..
Och tänker på dig, vad du är när..
Ditt leende jag minns trots att du inte längre finns..



Jag är jag och du är du..
Jag är här och du är där..
Mina armar runt om dig..
Du var en underbar tjej..


Jag önskar att du vore här..
Du och jag och inga besvär..
Jag kan inte sämre må..
Du svävar bland molnen i det blå..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0