-=[ Videos ]=-

Kände att det förra inlägget vart lite för dyster..
Samt så var det ett tag sen jag la upp dagens videos..
Så jag tänkte jag skulle slänga upp några styckna här nu..

Är det så du vill ha låten eller helt enkelt videon så är det bara Maila lr skriva en kommentar så ska jag fixa det..



-=[ Dagens Videos ]=-

Detta är då basshunter's nya låt som kommer ut på den engelska marknaden den 21 september..



Yes yes..Scooter är tillbaka..
Detta är deras nya låt "J'adore Hardcore" ..
 Denna låt släpptes i butikerna den 14 Augusti..
Deras nya album kommer ut i butik den 2 oktober & kommer heta "Under The Radar Over The Top"..




Jag har alltid varit ett stort fan av Mark'Oh..
Ända ifrån han släppte Tears don't lie..
Dock har stilen ändrats litegranna och han vart lite sunkig ett tag där men denna är dock väldigt skön..




En helt underbar låt..Älskar lyricen och vocalen han har..mer behövs inte säga..
Håller på med en egen remix på denna..Kommer inom kort..



Måste slänga upp en video ifrån den störste också..Dock Mikkas Bootleg Mix..
Jag tycker då denna är enormt skön..Men än en gång.. R.I.P. Michael Jackson..





Så det var några videos..Hoppas du gillar dom..

Haré bra allihopa..
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0