~ tisdag ~

Då var dt tisdag och en dag närmare helgen..
Idag har man gått verkligen en lång Powerwalk..
Gick bort till kubikenborg och hem..
Blir väl lite över 1 mil..
Riktigt skönt men ont i fötterna fick man ju efter..
Ska väl ta o gå ner på gymmet och köra lite också tänkte jag..Om jag orkar gå ner dit..

Ajja..Tänkte göra lite reklam för pioneer också..

Det är så att Pioneer har kommit ut med ett par nya Stereo In-Ear hörlurare som är för oss som går, springer lr tränar mycket och vill lyssna på musik samtidigt..

Dt finns 2 former på dom..Vanliga in-ear och ett par med båge som du sätter fast bakom örorna..
Dom har en frekvens upp till 20 000 Hz..Jämnför dt med en vanlig bas som ligger på 30-40 Hz så får man ett klockrent ljud i örorna..Själva kabeln är byggd av ett nytt ämne med led i sig så när det är mörkt så lyser kabeln..Dock inte så starkt.. Med en mjuk dyna så sitter dom som gjutna i örat och expanderar av ljudet så när du springer så sitter dom på plats utan att det hörs skillnad på ljudet dvs luft kommer in lr släpper in annat ljud..Dom gör det väldigt tätt i örat..

Dessa är riktigt sköna och fruktansvärt bra hörlurare..Jag har ett par själv nu och måste erkänna att det är dom bästa jag någonsin haft faktiskt.. Det som är bra med dom också är priset..100 kr kostar dom och helt klart värt dt..Dessa var t.o.m. bättre än mina sony cb-1600 in-ear jag köpte ifjol och dom gick på 500 spänn..

Så ska du köpa ett par nya hörlurare för träningen lr bara vill ha musik när du är ute och går så rekommenderar jag stark Pioneers In-ear..

Kommer finnas i dom flesta elektronikbutikerna..

pioneer

Ajja..

*Ciao, Ciao*
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0