~ Oherregud ~

Denna dag har varit konstig..
Vaknade från en skön men lite konstig dröm och värk i huvudet..
Tror jag drömde för avancerade saker för mig hjärna..
Fast det tar jag så gärna..en skön dröm är alltid skönt att drömma.. ;)
Sen när man går ute i första snön så börjar man tänka..
"Undra hur man ska julpynta iår som"..
Dåt slår det mig hårt i ärthjärnan..!!
Jag har redan fått julkänsla..
Av FÖRSTA SNÖN..!!
Jag som inte haft en julkänsla på flera år..
Inte ens på julafton har jag haft denna känsla..

Hur kan det komma sig att det kommer nu som!?!?
Är ju förfan 2 månader kvar..

Jag som tycker affärerna börjar för tidigt med försäljning av julsaker och klagar alltid på saker och ting runt jul och på sakerna som är i affärerna..

Ajja..Det kanske går över..

*Ciao*



 

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0