~ Lördag ~

Ja idag var det lördag då och vad har hänt..
Absolut ingenting..Är ju inte precis ovanligt men..
En liten prommis har man tagit och sen, hmm..Jag vet faktiskt inte..
Känns som jag har gjort mer men kommer inte på vad..

Ibland tror jag att jag måste gå och göra sånt där test där man kan se om man håller på lr ska bli dement alltså..
Glömmer bort saker som jag har tänkt jag skulle göra 5 min tidigare ibland alltså..
Jävligt jobbigt ibland alltså..

Ajja..sånt är livet..

Lovade ju igår att jag skulle slänga upp några videos åt RAGNHILD.. =P
Så här kommer dom..

Vi Börjar med dom 2 först ..riktiga klassiker inom rockabilly..

Teencats - Hey Mr Grogan




TeenCats - Elisabeth



Sista videon är bara en låt för den sjuka humorn som jag minns du hade..
Eller att du spelade såna låtar med sjuka texter så.. =P hahaha..

Vailetz - Jag & Min Mutta



Ja dt var allt för denna dag..

*Ciao*

P.s. ~ Te extraño C.N. ~ D.s.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0