~ Helgen är över ~

Helgen slut..
Måndagen är här..
Nya krafter, nya problem..
Snart är veckan slut också..
Måste se framåt för det förflutna är redan glömt dör bakom en..
Nog om detta..

*Ciao suckers*

Lämna mig ifred


Stick ifrån mig..
Kan du lämna mig ifred någongång..


Bort härifrån..
jag vill inte se dig komma tillbaks..
Jag sa Stick ifrån mig..
Kan du lämna mig ifred någongång..


~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag levde livet underbart..
Sen så kom du med ditt tjat..
Skaffa barn och gifta sig..
Ja det är inte riktigt min grejj..


Kände motvind slå mot mig..
Tänkte jag ska inte gifta mig..
Jag har ju hela livet framför mig..
Så gå och dra nått gammalt över dig..


~~~~~~~~~~~~~~~~

Då sitter jag på krogen än..
Har ju supit bort varenda spänn..
Går jag undran hur jag ska komma hem..
För jag kan inte stå på bena själv..
Och nu börjar klockan slå tre..
Dags att spana in kvällens buffé..
Jag lever livet som det ska va..
Sena kvällar ute på stan..


~~~~~~~~~~~~~~~~

Bort härifrån..
jag vill inte se dig komma tillbaks..
Jag sa Stick ifrån mig..
Kan du lämna mig ifred någongång..


Bort härifrån..
jag vill inte se dig komma tillbaks..
Jag sa Stick ifrån mig..
Kan du lämna mig ifred någongång..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0