~ Till min far ~

Sitter och tittar på en video som får mig att gråta och får mig verkligen att fundera så detta är till min far..


Jag vet att jag inte har uppskattat dig när jag var mindre..
Jag vet även att vi inte har haft det band som vissa andra hade..
Jag har känt mig bortglömd många ggr..
Jag har även känt som jag inte varit din son..
Vi har slagits, bråkat och kallat varandra en jävla massa skit..
Det fanns ett tag då jag mådde så dåligt för du inte fanns där för mig..
Tankar på att ta sitt eget liv fanns många ggr då du inte fanns där vid min sida..
Att få höra att man inte var din son..Det var riktigt hårt och något som än finns i hjärtat..

Men jag vet nu, att du försöker..
Jag vet att du finns vid min sida..
Jag är din son..Jag är den du verkligen bryr dig om..
Jag vet att du älskar mig..
Jag vet att du själv mår riktigt dåligt över det som varit..
Jag har sett dina tårar med mina egna ögon..
Jag har hört dig säga orden "jag älskar dig min son"..
Jag har haft tårarna i ögorna av stolthet..
Att få känna att jag har en far..

Och du ska veta..
Trots allt som har varit..
Så älskar jag dig far..



Ni kanske tror ni har bra kontakt med eran far..
Ni kanske ska tänka om och förklara för er far vad han betyder..

Titta på denna video och se vad riktigt familjekärlek är..
Jag LOVAR att ni kommer inte ha en torrt öga efteråt..
Tårarna kommer komma..


I CAN ONLY IMAGINE




*Ciao so long*

( Kärlek handlar inte om att hitta den perfekta personen, det handlar om att se den operfekta personen perfekt..)
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0