~ So Sexy ~

Dagen D..Lr inte..
Pratade med farsan för ett tag sedan..Han har då blivit otusförföljd han..
Först gör han illa knäet så han får vila ett tag..
Sen bryter han fotleden och får gå med gips i 3.5 månad..
Och nu har klantskallen fått halva tummen avkapat..
Skulle lyfta nån balk och den lossna och kanten pricka precis på tummen så den kapade av precis under nagelbandet..
Snacka om otur alltså..Fast som han själv sa. "ja dt är så dt kan gå"..
Jo tjena..men men..han hade ju inte ont iallafall..
Första han hade sagt när han märkte dt var "jaha. Nu är dt en till som tappat tummen här"..
ruska hade visst kapat av sig tummen för ett litet tag sedan där..

Ajja..Sitter i studion nu och lyssnar på lite leads och melodier som gabbe gjort..
Orkar inte göra nånting själv idag..
Känns som dt bara blir skit då..

Vill inte förstöra min houselåt som kommer bli grym..Själva vocalen blir awesome.. ;) Hur låten kom till och själva texten So Sexy håller jag för mig själv..

Ajja..Nu ska ta en promenad hem..

Haré bra allihopa..

*Ciao*

P.s. Att du inte kan förstå..Att jag dig bara vill slå. Dig i armen ta..Skrika "LÅT MIG FÖRFAN VA!!".. D.s.


image15
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Carro

Oturens otur!

»»»»»»»» 2008-05-15 | 02:18:58 | http://rockit.blogg.se
Carro

Allt bra annars ? =)

»»»»»»»» 2008-05-16 | 23:13:22 | http://rockit.blogg.se

»
»
»

RSS 2.0