~ Pina Colada ~

Då sitter man här igen och skriver denna blogg..
Har inte hänt så mycket mot för igår..
Var o hälsade på Sanna en stund..
Var trevligt att få prata lite med henne..
Var ju ett tag sen.. =)

Suttit mest och spelat på King.com..
Någon som vågar utmana mig i Bowling där??
Har ett snitt på 200 points.. =P hahahaha..
Eller kan spela Bejeweled..snitt 5000 points där.. =P..
Helsjuk man är..

Sitter och lyssnar på den jag tror kommer bli sommaren plåga inom dance iallafall..
Det är Baby Alice Nyaste Låt Pina Colada Boy,,Faktiskt riktigt skön..
Eller ja..Jag gillar Silverroom's Remix bättre än själva radio original'et..
Lyssnat även på Basshunter's nyaste låt som han ska släppa i UK..
Han har tagit melodin från Dota och lagt in en engelsk text..
Måste säga att den suger som fean..Passar inte in någonstans..
Undra hur han har tänkt som igentligen..
Ajja..

Oj..Nu kom The Pinks på winampen.."Du kan alltid lita på mig" Jo tjenare.. =P hahaha..
Fan undra om man ska göra en 2008 dance remix på någon The Pinks låt..
Undra hur det skulle låta då..hmm..Någon som vill sjunga in vocalen då?? =)
Låt kan vi bestämma sen.. =)

Ja min Houselåt har varit klar i några dagar nu och har nu släppts på gt charts samt italian charts.. Upp i Topp på båda listorna..Riktigt skojj det då den kom till under dom tröttaste timmarna som jag fick idén till den..
Låtnamnet och vocalen i texten är tillägnad Dig..Du vet vem du är.. =P
Använder ej ClubbManiac på denna låt utan SMP..Ni kan höra låten på videon nedanför..

Ajja..har inge mer att skriva för tillfället..
Haré bra allihopa..

*Ciao*

SMP - So Sexy


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0