~ gudars ~

Har inte så mycket att skriva om denna gång heller..
Sitter och lyssnar på Kobojsarna's nyaste låt "Bambi" & Basshunter's nyaste "Please Don't Go"..
Dom var riktigt bra måste jag erkänna även om jag inte gillar Basshunter..
Sitter samtidigt och tittar på Disney channel..
Ja jag vet..barnsligt men jag orkar inte kliva upp och hämta dosan för att byta kanal.. =P

Ajja.. Har gjort en låt till Kramfors stadsfest också.. Anthem sång för själva festivalen..
Är släppt på hemsidan och heter Searching For love med Crystal D..


Det är rätt mycket på gång nu..Många som vill ha remixer på sina sommarlåtar så man får säga väldigt mycket nej även om många är riktigt bra låtar..Men mina egna kommer alltid i första hand..Även så säger bolaget..

Neeh..nu ska jag orka kliva upp och göra lite nytta och laga lite mat..Då kan jag ju byta kanal också på tv:n..
Måste ner till studion också och fixa lite med leadet till nya låten..

Haré bra alla..

P.s. Nothing Gonna Stop Us Now D.s.

image14

*Ciao*
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0