~ Pro Viva ~

Än en dag denna vecka har gått..Eller ja..Klockan är ju bara halv sju än men ändå..

Vad har då hänt sen sist..Hmm..

Umgåtts med JACN..Så underbart och roligt.. =)
Har varit hem och hjälp mor & far med gården..
Planterat ut en jävla massa jord över hela gräsmattan..
Umgåtts med bror för mig själv..
Var jävligt länge sen man fick umgås med han..
Bara han och jag alltså..
Det var fruktansvärt roligt..

Var på Sollefteå cruisingen och hälsade på micke & lotta..
Min "halvfabror" som lotta bestämt sa.. hahaha..
Träffade även på jonas hos micke..Var roligt att språka med han igen också.. =)
Åkte runt lite med bilen dåra på cruisingen..
Var väl sådär..Haft roligare måste jag erkänna..
Dom har ju även 20 års jubileum iår så det ska ju bli en till cruising i solle då..
I slutet av Juli kommer den att gå av stapeln..

Har även fått hem mina proteiner och allt jag beställde..
så nu är det bara att pumpa på igen också.. =)

Pratade med shirtföretaget också..
Kommer få hem nya DJ tröjjan i veckan trodde dom..
Dom hade skickat den iallafall..
Vart rätt cool enligt mig själv..

Bild på tröjjan (dålig upplösning)

image16

Tröjjan kommer finnas tillgänglig i svart och vitt dåra sen..
Rätt skojj att man fått en tröjja också nu.. =)

Ajja..Vet inte vad jag har mer att skriva..Kommer inte på något nu iallafall..
Kommer nog mer imorgon..

Nån som vill följa med på stan o ta en fika imorgon??
Kontakta mig isf.. =)

*Ciao*

P.s. När det blir så patetiskt så kan man inte göra annat än att skratta åt det.. D.s.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0