~Midsommar~

Ja nu var det ett tag sen jag skrev på denna blogg men tänkte väl göra ett försök nu iallafall..

Vad har hänt sen senaste då..

Ja vi börjar från början..

Förra helgen var det då stadsfesten hemma i kramfors och självklart åkte man hem för att gå på den..
Åkte hem på torsdagen..Hann inte mer än hem så var man less i princip..
Ajja..ringde kusin och vi for iväg och fiskade lite..men självklart så började det att regna..så efter 10 min så gav vi upp och for iväg på fotboll istället..Tog en kaffe och sen hem till han för att sitta där och diskutera..

Fedag..Ja då satt vi mest hos mor och far..grillade, spelade kubb innan det vart utgång..

Lördag..Nästan som fedag förutom att vi åkte te jensen och kollade på fotbollen och sen utgång..Vart ju en efterfest hos bror också dåra till halv 8 på morgonen..Sen small jag av rent ut sagt..

Söndag.. En riktigt grisbakisdag..Var länge sen jag mådde så dåligt som då..men man får skylla sig själv..

Veckan gick och sen nu så kom då midsommar..

Åkte hem till carro stumpan på torsdagen..Där så vart dt grillning med Charly och Christian.. En kille jag diggar stenhårt.. =)

Midsommar så kom carros syster och bror med respektive + hennes kusin och karl..Var riktigt roligt att få träffa alla dom igen..Var ju några år sedan så..Riktigt mysigt var det och carros kusin är bland den trevligaste personen jag har träffat.. Så jädra skön..Även hennes karl..

Ja midsommardagen så vart det mest att umgås med carros familj som hon jobbade..åt pizza och satt och pratade om allt möjligt..när Carro slutat så vart det en sväng te Charly och christian innan vi åkte hem o kollade på film..

Denna dag då..Ja sov rätt länge..Carros bror kom så gick och tittade på när dom fiskade och sen vart det hemresa..
Tråkigt att behöva åka hem från carro stumpan men men..

Ja det är väl det som har hänt ungefär dom senaste dagarna..

Enda som är väl lite synd är att massa funderingar och tankar kommer fram..Vet inte om det är ens värd att fundera på dom men det blir så ändå.. jag vet inte..ibland känns det som allt kommer gå framåt och efter ett litet tag så känns det som det inte är nånting man ska bry sig om..Jag kanske svamlar i nattmössan men, ja..man märker väl hur allt ligger till som efter ett tag eller om det är något som man bara ska släppa ifrån sig..

Ajja.. sluta för denna dag..

*Ciao*

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0