~Onsdag~

Ja precis.. Idag är det onsdag..
Idag har man verkligen tagit tag i ommålningen av lägenheten..
Börjat idag med vardagsrummet..Är nog klar imorgon lr fredag hoppas jag..
Lägger ut bilder på före och efter sen..
Vad har mer hänt idag då..
Tagit en promenad på stan och lite runt staden..
Riktigt skönt..Hann precis hem innan det började regna..Tur dt..

Annars då!?!?
Vet inte vad jag ska säga..
Känner mig tomt, känner mig jävligt tom..Både i hjärtat och själen..
Känns som allt bara har försvunnit på en enda dag..
En känsla som gör att man känner att man bara vill vara för sig själv hädanefter..
Ändå så vill jag bara vara nära men känslan som känns att det förstörs då är påtaligt stor då..

Vad ska jag göra!?!?
Vad ska jag säga!?!?
Kan man göra något när känslan att man blir undviken finns där!?!?
Ska man bara finnas där och stå som ett fån!?!?

Orkar inte skriva nåmer nu..

Haré bra..

*Ciao*

P.s. Förklara istället för att undvika för just nu så ser det inte bra ut om det ska fösvinna allt som är redan.. D.s
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0