~ Snart Jul ~

Ja dt var ett tag sen man skrev här nu..
Har dock haft annat för mig samt varit väldigt sjuk..
Legat med feber, förkylning, magsjuka, ja dt har då varit alla slags fel just nu..
Det är jävligt konstigt..Sen jag flytta ner till Sundsvall så har jag varit mer sjuk än dom 23 åren när jag bodde i Kramfors.
Måste vara denna jävla sundsvallsluft..

Ajja..så kan det va ibland..
Har köpt alla julklappar nästan nu..tror jag har 3 kvar..måste räkna..Jo 3 kvar..
Har köpte lite tidiga julklappar åt mig själv också..
Det är jag fan värd..

Köpte detta åt mig själv:

2 Par Lacoste Skor.
1 par Diesel jeans.
1 helt ny dator..

Ska köpa en sak till åt mig själv..sen är jag nöjd och det är en Dataskärm..
Antingen en 22" wide lr så blir dt en 24" Wide..
VI får se..

Neeh nu ska jag lägga mig i soffan o bara slappa..kurera mig så man kan bli helt frisk nångång..
I kroppen alltså..Knoppen blir man då aldrig frisk i..

*Ciao*
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0