~ Welcome to the club ~

Snart är dt fredag..
Idag har man bara donat bara lite..
Diskat undan skiten och tvättar så maskinen spottar och fräser värre än en alkolist på fullaste allvar..
Var även ner på stan och kikade runt lite..
Skönt att gå runt för sig själv och titta måste jag säga..
Bara gå i sin egen takt och inte stressa lr kolla på skit som man inte bryr sig om själv..

Imorgon ja..Då är dt fredag..Ska man dra på fest eller inte..
Glad lär man ju bli/vara iallafall..

Ajja..Kan ni komma på något roligt så skriv det så..

Måste bara säga att jag blir lite less..
Bästa torrent,sidan har lagts ner..
Suck suck..Måste man börja seeda och lecha massa igen för att få upp ration..
Jag som hade ratio på 5.. =(
Ajja..livet går vidare..
Vart ska man nu tanka ner filmer då??

Om nån vet en bra sida med bra speed och nya realeser hela tiden så skriv till mig..
Men säg förfan inte Piratebay..

Nu till en helt annan sak..
Snart är dt Eurovision Song Contest 2008..
Suttit och lyssnat och Jag måste säga att dt är inga bra melodier med iår heller..Som vanligt..
Fast en låt fastnade jag för direkt och dt var Islands bidrag..
Gruppen heter Eurobandid och låten This is my life..
Mycket 90-tals eurodance över låten men den är grym..
Jag tror och hoppas den låten kommer vara med i final och även en av låtarna som har en chans på vinsten..
Jag hoppas att den vinner..

Neeh nu ner och fräsa på tvättmaskinen och ta upp tvätten..

Här är islands bidrag..

Eurobandid - This Is my life.


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0