~ Top 3 ~

Idag så har familjen varit ner och firat mig..
Fyller ju gammal gubbe dåra på tisdag..
Snart är dt dags för "pimp My Rullator"..
På Med bling bling och baslåda i korgen..

Ville inte ha nått speciellt och fick inget speciellt heller..
Skor var väl dt enda jag ville ha men fick ju saker jag behöver ändå..
Tack för allt säger jag..
Lampa, Skor, Pengar, kaffekokare m.m.
Så vill ni ha kaffe så är dt bara att höra av sig.. =P

Ajja.. Denna gång tänkte jag lägga upp 3 remixer från Ballader till Euro..
Vi börjar med första..

Låten skrevs av Bryan Adams för Filmen Robin Hood där Kevin Costner gjorde huvudrollen..
En Ballad som fortfarande är en av vår tids största låt..Även att göra remix på är populärt..

Låten är: Double You feat. Don Cartel - Everything i do (Original: Bryan Adams)




Dagens andra låt är en ballad som alla har någongång dansat tryckare till..
Många har även spelat den för den dom älskar & vissa spelar den även på sitt bröllop..

Låten är: Paul Brugel - Nothing Gonna Change My Love For You (Original: Glenn Medeiros)




Sista låten är en ballad som gjordes för en film också..Denna också från 80-Talet..
Själva filmen var en storsäljare och Låten är än idag en av dom största ballader som gjorts..

Låten är: Dj Dave - Stand By Me (Original: Ben. E. King)




Ja dt var dt jag hade för Ikväll/natt..
Något att tillägga?? Jamen skriv dt då.. =P

*Ciao*

P.s. I can see your soul in the sky. D.s.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0