~ Skriver redan!?!? ~

Jag måste ha något fel som skriver redan och såhär mycket på 3 dagar i min blogg..
Jag måste vara sjuk..Ja sjuk är jag ju på ett vis men tänkte mer på skrivandes sjukdom ja.. =P

Först måste jag ta upp lite om mina kissisar..
Jag tror stumpan har något fel alltså..
För hon är verkligen hyperaktiv och klöser på allt..Lr ja nästan allt..
Medans han bara äter och sover och vill gosa..
Sen är hon så vrång också..River hon ner en sak och man tar tag i hon så är hon där igen 10 sekunder senare..
Men dom är ju kissisar än så dt går nog över snart..
Hon ligger här iallafall nu framför skärmen och snarkar..
Eller drömmer iallafall att hon äter, dricker eller nått sånt.. =)

ja nog om dt..

Har suttit och kollat på NHL hela natten..
Måste säga att dt är en jävulska skillnad på tempot mot för svensk lr annan europeisk hockey..
Men dt är ju samma sak när dt gäller fotboll också..Där är vi ju även en B-Nation..
Allsvenskan alltså..

Har igentligen helt glömt bort tiden..
Men dt blir ju så när man sitter och håller på med musiken som vanligt och kollar på tv samtidigt ungefär.. =)

Sen så har ni nog märkt att bloggen är omgjord igen..Lr ja dt var ju ett tag sen men nu vart den svart igen.. =P

Blir nog omgjord ihelgen igen skulle jag tro.. =P man vet aldrig..

Labeln och själva visningsbilden är gjord i photoshop på några minuter och med plugins..
Simplare är dt inte om man säger så.. =P
Eller hur Gunhild?? =P hahahaha..

Neeh nu ska jag inte tjöta mer för tillfället..

Skriver nog mer mot kvällskvisten här..

*Ciao*

P.s. You Make me Smile.. D.s.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0