~Tänk alla gånger~

Tänkte inte skriva så mycket idag.. Texten nedanför är skriven om mitt eget liv.. Bara och läsa..


~Tänk Alla Gånger~



Tänk alla gånger som man märker att..
Alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls..
Tänk alla gånger som vänner sagt..
Att du, bara du är det bästa dom haft..


Dom vill bli bästa med allt..
Dom vill hjälpa dig fram..
Men när dom verkligen behövs får du ingen hjälp alls..


Nej, du får ingen hjälp alls..
Ingen hjälp alls..


Tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals..
Gått ner i deppresioner, då mår man kass..
den gången jag inte har stått för det jag lovat..
Med kappan efter vinden, i hopp om att allt ska ordna sig..


Tänk alla gånger jag suttit hemma istället..
För att hänga med så kallade vänner på fester..
Ensamma hemmakvällar med mig själv och ingen annan..
Fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra..


Tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt..
Orolig kommer när jag har talat för snabbt..
Gånger jag sårat andra utan att menat det..
Jag ber om ursäkt nu, FÖRLÅT MIG, jag menar det..


Har mindre vänner nu än då..
Och tänker ofta på dom gångerna gänget softa..
LÄngtar, Torkar tåren efter alla dom där dumma gångerna..
Som fått mitt hjärtas krossat..
Av dom som bara varit vän på låtsas..


Tänk alla gånger som kärlek satt mig rakt i skyn..
Tänk alla gånger som jag ärligt tänkt tagit mitt liv..
Tänk dig en värld som rasat..
Tänk dig människor som jag älskat lärt mig hata..


Tänk dig alla gånger jag har varit ensam..
Tänk dig alla gånger jag har stannat kvar och väntat..
Tänk dig ett liv i tårar..
När man blivit sårad..


Tänk alla gånger som dom sagt att dom ska hjälpa mig..
Sagt att dom ska älska mig..
Vad hade jag förväntat mig..
När saken blev som den blev..
Mina problem blev saker som förändrade det som fått mig att le..


Tänk alla gånger som jag skrikit på mamma..
För att ett liv som dom andra..
Är nått jag alltid strävat efter..
Men dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest..
Har känt det flera gånger..


Tänk alla gånger som jag saknat nån att hålla om..
Men somnat ensam, trasig, precis som vanligt..
Jag har gråtit, tänkt på stödet och varit kär..
Och alla gånger som jag har drömt att du var här..


Tänk alla gånger som jag hatat mig far..
För att jag sagt att jag älskar dig men inte fått något tillbaks..
Men dina fina stunder är faktiskt allt jag behöver..
Och pappa jag är stolt för jag vet att du försöker..


Tänk alla gånger som kärlek satt mig rakt i skyn..
Tänk alla gånger som jag ärligt tänkt tagit mitt liv..
Tänk dig en värld som rasat..
Tänk dig människor som jag älskat lärt mig hata..


Tänk dig alla gånger jag har varit ensam..
Tänk dig alla gånger jag har stannat kvar och väntat..
Tänk dig ett liv i tårar..
När man blivit sårad..


Tänk alla gånger som jag gett ut mig själv i låtar..
Gånger jag mår dåligt men inte orkat gråta..
Dagar jag tänkt på det hatet som getts..
Som har dragit ner mig själv på det mest magiska sätt..


Tänk alla gånger som jag har sett min mamma gråta..
Tänk alla gånger som jag har sett min pappa åka ifrån oss..
Efter dom har bråkat om nån fjantigt..
Det här är ingen saga..
Det här är min sanning..


Tänk alla gånger som jag suttit där själv..
Och gråtit tårar för ett helt liv fast under en kväll..
Alla stunder jag själv, Bett om under och hjälp..
Jag ser tillbaks på allt idag och inser vad som kunde ha hänt..


Tänk alla gånger jag sett min mamma gråta..
För att jag inte orkade bry mig, jag lovar..
Tänk alla gånger som jag inte har sett en framtid..
Det här är ingen saga..
Det är är min sanning..


Tänk alla gånger som kärlek satt mig rakt i skyn..
Tänk alla gånger som jag ärligt tänkt tagit mitt liv..
Tänk dig en värld som rasat..
Tänk dig människor som jag älskat lärt mig hata..


Tänk dig alla gånger jag har varit ensam..
Tänk dig alla gånger jag har stannat kvar och väntat..
Tänk dig ett liv i tårar..
När man blivit sårad..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg


Anonym

det finns inget gott som inte har något ont i sig, det finns inget ont som inte medför något gott. Ta tillfällena i akt, trots sorg och smärta, lär dig av stunden och lev ut. sanning är den bästa vän vi har, ty verkliga vänner är inte alltid så sanna, men de som är de är unika. allt som gör oss ont, som får oss att må dåligt, kan göra oss starkare om vi tillåter oss att bli det. ett stort steg, ett svårt steg, men ett steg värt att ta. vet att du är värd mer än vad du verkar skriva om sånt du varit med om. Men som ordspråket, efter regn kommer sol, finns det inte mer att säga. Solen skiner alltid varmt. Kram

»»»»»»»» 2007-10-25 | 02:27:43

»
»
»

RSS 2.0