~Inget ont~

Vad ska man skriva idag då.. Har inte hänt så mycket..
Det har börjat snöa.. Var väl roligt.. *not*
Eller ja..snart kan man ju åka skoter och bräda så det är ju iaf roligt..
Men själva slasket som kommer bli nu kunde man ju ha varit utan..
Ont i benhinnorna igen har man också..
Dumt att testa dom gamla löpskorna när man skulle löpa..
Men dom är jävligt sköna..Synd bara att sulan är så hård nu..
Erbjudande om att vara med i nån photoshoot igen också..
För nån slags hårprodukt..
Många tankar far runt i skallen nu alltså.. Både tråkiga, jobbiga och även roliga..

Kan börja med att säga att mina grejjor till bilen är på väg iaf från tyskland nu..
Det är nice som fean..
Får hoppas jon hittat dt förbannade felet nuda på startmotorn.. Så jävla svårstartad..
Fan köpt hela jävla motorn ny känns dt som också..
Allt från silikonslangar i neonblå färg till att kromat ventilkåpan..
Men när allt är klart blir den grym.. =)

Ny låt håller på att spelas in också.. Mer mainstream pop med vocals från mig.. Kommer ut inom kort..Dreams me kommer den döpas till och vad den handlar om får ni väl höra när ni lyssnar på den sen..Om ni nu lyssnar på den..
Också till den låten så ändrar jag namn från Dj ClubbManiac till Adrian S..
Bara p.g.a. ClubbManiac är känd nu för sina trancelåtar..
Bättre att starta nytt då med annan musikgenre..

En annan rolig grejj är att just nu har jag 3 låtar ute på Tyska chartlistan..
En i kategorin Dance.. En i Euro och en i Trance.. Låtarna i Dance och Trance kategorin klättrar än på listan.. Den i Euro ligger redan på 3:e plats så får hoppas den kommer upp till första snart då.. =)
Får hoppas alla 3 kommer upp på första.. =)

Roligt är också allt som händer hemma hos föräldrarna..
Nytt golv ska läggas om fan i hela kåken, Nytt kök ska till, Beställt ny dator och Lcd tv åt dom idag också.. =)
Vi är nog värsta shoppingfamiljen just nu.. =) Men roligt är dt..

Jobbiga och även tråkiga kan jag väl börja med att säga detta: Jag har varken ljugit lr varit oärlig..
Att jag känner som jag gör nu och känner att jag hade allt kvar inom mig är sånt jag själv upptäckt..
Men för det har jag varken ljugit lr nått annat..
Fattar ändå inte vad du har att bli sur över dt jag skrivit när du ändå inte bryr dig som du själv sagt!?!?
Och varför fråga om jag har en ny på gång varje gång jag pratar med nån fattar jag inte heller när du sagt att du inte känner nånting..
Ajja..är väl mycket jag inte fattar..Mycket jag inte känner och som jag känner också..
Men vad allt är så är dt min egen åsikt och för tillfället skiter jag fullständigt i om vad andra tycker om mitt liv..
Jag lever mitt liv för mig själv och ingen annan..
Låter kanske väldigt egoistiskt..
Men jag vill tänka på mig själv för en gång skull som jag inte gjort på många år..
Sen om du/ni blir förbannad lr nått annat för det så får man väl ta det då..
Kan du/ni inte förstå det så förstår ni inte..Orkar inte förklara allt ändå så..

Sen att jag har mina känslor kvar för henne..
Att jag känner att mitt hjärta slår lika mycket fortfarande nu som då..
Det är väl också min egen åsikt som ingen behöver lägga sig i..
Varför ens bry sig överhuvudtaget över det!?!?
Jag känner som jag gör och visst, jag hoppas fortfarande..
Man kan inte leva på hoppet men man kan försöka iallafall..

Så varför bry sig om nånting när det inte är nånting att bry sig om!?!?
Jo hoppet är det sista som försvinner ifrån en..


Denna text handlar mycket om hopp..
Jag hörde denna låt första gången i en video där dt handlade om Bandet ett far och son kan ha..
Sonen var förlamad från midjan och neråt och utvecklingstörd..
Men deras band var så starkt så dom gjorde allt tillsammans..
Dom har gjort över 96 triathlon tävlingar runt om i U.S.A.
Dom visar verkligen att allt är möjligt.. Bara man kämpar för det..
Visar också att oavsett sjukdom så finns det starka band mellan far och son..

Här är länken till filmen iallafal.. SE DEN: http://www.miloop.se/film_view.aspx?mm=5&movie=7845

Mercy Me - I Can Only Imagine

I can only imagine what it will be like
When I walk by your side
I can only imagine what my eyes will see
When your face is before me
I can only imagine


Surrounded by your glory
What will my heart feel?
Will I dance for you Jesus?
Or in awe of you be still?
Will I stand in your presence?
Or to my knees will I fall?
Will I sing hallelujah?
Will I be able to speak at all?
I can only imagine
I can only imagine


I can only imagine when that day comes
And I find myself standing in the Son
I can only imagine when all I will do
Is forever, forever worship you
I can only imagine
I can only imagine


I can only imagine
When all I will do
Is forever, forever worship you
I can only imagine

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0