~ Bacon & Solsken~

Än en gång tänkte jag inte skriva så mycket.. =) Har fullt upp med att städa och fixa iordning nu.. Höststädning för fulla muggar..
Men som varje gång lämnar jag en text..



~Bacon & Solsken~


Jag glider fram genom centrum.
i jakt på liv.
jag söker lust att leva.
försöker finna energin mannen.
Men det är nått som är fel.
och jag kan inte överkomma denna rädslan inom mig.


vad gör jag här, jag är felplacerad det kan jag lova dig.
djungeln väntar jag vet.
kusinen förstår mig.


"kokokoko"


så jag kickar ner till stranden med grabbarna.
skruvar upp volymen och försöker slappna av.
se alla njuter av livet.
solsken och känslan av frihet.


gary tänder grillen
Medan zola tar ett dopp.
Se fredrik och kusinen.
dom vet hur man ska softa.


För vi lever livet utan krav.


bara ta det lugnt nu julle.
finns inga krav kvar.
du och jag bror.
dag för dag.


Dooole.
vi glider genom stan.
tar det vi vill ha.


Ååååh ye.
Vi lever utan krav.
vi lever dag för dag.


Dooole.
vi glider genom stan.
tar det vi vill ha.


Ååååh ye.
Vi lever utan krav.
vi lever dag för dag.


Jag har en dröm som jag följer.
en väg jag vandrar.
jag har redan bestämt var mitt öde landar.


Jag har ett mål i livet.
för se jag vet vad jag vill.
Du vet vad jag menar mannen.
stå inte still.


Du måste reagera.
leverera.
vill du komma någonstans.
bör du ta första steget.


dags att agera.
mannen om du vill segra.
ta dig i kragen.
och slåss för din överlevnad.


Ååååh ye.
Vi lever dag för dag.


man börjar längst bak.
vandrar sakta framåt.
för man får ingenting gratis.
på livets vandring.


det är tufft mot tufft.
en hand för en hand.
öga mot öga.
den som krigar kan.


Dooole.
vi glider genom stan.
tar det vi vill ha.


Ååååh ye.
Vi lever utan krav.
vi lever dag för dag.


Dooole.
vi glider genom stan.
tar det vi vill ha.


Ååååh ye.
Vi lever utan krav.
vi lever dag för dag.


Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0