-=[Köpa kläder]=-

Jag har märkt att det är svårt och köpa kläder nu förtiden..
 
Bara för några månader sen köpte jag ny tröjja i strl medium..
Dt var inga problem att få på sig den då..
 
Nu sitter den som ett jävla korvskinn..
Sådär 400 kr bortkastat känns det som..
 
Har ett par jeans jag använt 1 gång som också är köpt för ett par månader sen..
Testade dom idag och fick knappt på mig dom..
Än en gång bortkastade pengar..
 
Fast jag vet inte..
Kvinnor kanske tycker det är sexigt med byxor som skär in i röven på killen samt sitter som ett jävla korvskinn..
Vad vet jag..
 
Men lite har jag lärt mig iallafall och beställt kläder i large samt xl så nog ska jag kunna ha vissa kläder ett bra tag till iallafall.. :)
 
Då sommaren börjar närma sig eller man kan säga att sommaren är här och jag slängde alla mina skor i höstas så kände jag att jag behövde några par jag kan välja mellan så jag tog och beställde 2 par skor samt slängde jag in ett par jeans också då jag knappt har några jeans längre heller som passar..
 
 
Dessa jeans vart det.. Tyckte det var en riktigt cool modell samt inte för vida och inte för tajta..
 
 
Dessa skor vart det också.. Har ett par mörkblåa redan i samma stuk som dom gråa..
Och då jag hade Rabatt ifrån Smartguy som dom gjorde fel med min förra beställning så vart dt riktigt billigt..
367kr med frakt.. 
Jag är supernöjd och nu kan man iallafall välja och vraka lite mer..
 
Så för er som ska köpa kläder så rekommenderar jag verkligen Smartguy samt Smartgirl för kvinnor..
Har allt, billiga priser och snabb leverans..
 
 
Fick även paket ifrån Svensk kostillskott idag..
 
Är ju alltid roligt att få paket..
Speciellt när det är gratis..
 
 
Fick en PWO som tydligen ska vara riktigt bra.. 
Testade två skopor idag.. Kände ingen xtra energi men ett sjukt pump.
Musklerna vart som betong..
Får se hur dt blir imorrn då man testar 3 skopor..
 
 
Fick även 2 burkar Amino. Har kört 1 burk tidigare och väldigt nöjd.. Smakar Piggelin..
 
Neh nu orkar jag inte skriva nåmer så nu lägg ja ner detta..
 
haré bra allihopa..
 
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0