-=[dansande stjärtmuskler]=-

Har inte så mycket att tillägga nu heller så lär väl bara blir ett skriva av mig inlägg igen..
 
Livet är inte alltid så lätt och att slänga iväg det är lättare gjort än vad man tror..
Jag gjorde ett misstag och det får jag stå för..
Enda som gjorde mig glad och nu känner jag mig bara nere och förbannad..
Jag var och är väl en dålig människa..
Håller hellre saker inom mig än att igentligen prata om det..
Jag vill dra tillbaka tiden och få vissa saker ogjorda..
Jag vill visa vem jag igentligen är..
 
Men ajja.. Nur är dt som dt är..
Och vad är det dom säger..
Karma bites your ass..
Och det håller jag väl med om..
 
Skulle säkert skriva mer också men det känns ändå rätt onödigt så..
 
Idag på träningen så råka jag ta i så jag svimma också..
Minns bara att jag vart tokröd i ansiktet och sen vakna jag upp på golvet..
Ingen som såg för då hade det känts jävligt pinsamt..
Körde iallafall klart min träningspass..
 
Nu ska jag lägga mig och titta på tv'n..
 
Haft denna låt på bloggen förut men tycker den är sjukt bra så lägger ut den igen..
 
 
 
P.S. Jag tänker vara tyst men behövde skriva av mig detta iallafall.. Och ja jag har gett mig själv en bitchslap och tänkt en jävla massa ggr!! D.S.
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0