-=[Vart ett konstigt inlägg detta]=-

Hade tänkt skriva ett blogginlägg om andra saker men orkar inte det just nu..
Kanske tar det nån annan dag..
 
Iallafall så går träningen bra..
Slog PB i Torsdags på benböj samt vader..
Tänkte försöka på PB i marklyft också men jag väntar med det..
Kanske försöka mig på det imorgon..
 
Var ner och körde biceps/triceps idag också men det gick segt..
Men skam den som ger sig..
Ska man bli fin måste man lida pin, även när det går dåligt..
 
Mer då..
 
Jo jag ska gadda mig igen på onsdag,,
Ska göra en krans runt porträttet, en krans av rosor..
Sen var det tänkt att skugga resten av underarmen, med lite tassavtryck i skuggan..
Men är lite kluven just nu då jag har lite andra ideér också.
Vi får se vad vi bestämmer på onsdag..
Dock är det mesta bestämt för hela sleevar..
Kommer ju ta nått år men jävlar va bra det kommer bli..
Och precis det jag vill ha och som är mig..
 
Neeh nu orkar jag inte skriva nåmer..
Eller rättare sagt.. Står rätt still i huvudet..
 
Haré bra allihopa..
 
 
 
 
Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0