-=[Ett litet tillkännagivande då som jag lovat]=-

Ja det är väl dags att berätta lite då..
 
Det är 2 saker som är riktigt roligt faktiskt och förhoppningsvis är det nått som andra gillar också..
Men vi tar väl den första då..
 
Det är så att efter lite samtal med Johan och Per (Personliga tränare) på gymmet jag går på så har jag nu tillsammans med dom satt upp ett riktigt mål..
 
Det är så att jag ska träna mig iform för att ställa upp i Atlethic Fitness Sm om 2 år..
Och det känns riktigt roligt att dom verkligen vill hjälpa mig med den biten också..
Kan inte bli mer än bra detta och jag ska göra allt för att vinna skiten..
 
Så nu är det bara köra stenhårt och verkligen kämpa för detta.. :)
 
Den andra då..
 
Jag brukar ju göra en låt till Kramfors stadsfest varje år.. Dock vart dt ingen ifjol men iår så kommer det en igen..
Och denna gång kommer det bli en liten annorlunda som nog dom flesta kommer gilla..
Det är en Remix på en gammal klassiker..
 
Låten är:
 
 
Låten är påbörjad sen ett tag tillbaka och jag kommer slänga ut en preview snart..
 
Ja det var väl det jag hade att säga för denna gång..
 
slänger in en låt som sista ord..
 
 
 

Settle down with me 
Cover me up 
Cuddle me in 
Lie down with me 
Hold me in your arms 

Your heart's against my chest 
Lips pressed to my neck 
I've fallen for your eyes 
But they don't know me yet 

And the feeling I forget 
I'm in love now 

Kiss me like you wanna be loved 
Wanna be loved 
Wanna be loved 

This feels like I've fallen in love 
Fallen in love 
Fallen in love 

Settle down with me 
And I'll be your safety 
You'll be my lady 

I was made to keep your body warm 
But I'm cold as, the wind blows 
So hold me in your arms 

My heart's against your chest 
Your lips pressed to my neck 
I've fallen for your eyes 
But they don't know me yet 

And the feeling I forget 
I'm in love now 

Kiss me like you wanna be loved 
Wanna be loved 
Wanna be loved 

This feels like I've fallen in love 
Fallen in love 
Fallen in love 

Yeah I've been feeling everything 
From hate to love 
From love to lust 
From lust to truth 
I guess that's how I know you 

So hold you close 
To help you give it up 

So kiss me like you wanna be loved 
Wanna be loved 
Wanna be loved 

This feels like I've fallen in love 
Fallen in love 
Fallen in love 

So kiss me like you wanna be loved 
Wanna be loved 
Wanna be loved 

This feels like I've fallen in love 
Fallen in love 
Fallen in love

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0