Really Don't care..!!

Äntligen är fredan här..
Sitter med en öl i handen och sjunger för fulla muggar..
Bara njuter av livet och det är så det ska vara.. :)

Biljett beställdes igår också så here we come Biddinghuizen.. ;)
Då ska det dansas och festas som aldrig förr..

Är sugen som fean på att åka på Mysteryland också iår..
Dom har ju utökat till 3 dagar med bara Electro/Trance..
120 000 pers som dansar är ju najjst.. :)

Ja Sen ska jag ta upp en sak som jag har sagt många ggr till flera av mina vänner och jag säger det fortfarande..
Är det nånting så är det bara att höra av sig..

För Det som en berättade häromdagen är (Förlåt mig..) men rätt sagt förjävligt..
Så jag tycker detta passar in på det..
Något att tänka på..
I många meningar.. Även för mig själv mot vissa personer..


No I don't want no more tonight..
You're like a drug that don't sit right..
Controlling everything inside..
Can't take no more, no more, no more..

Don't tell me what the fuck to do..

'Cause I won't do what you want to..
I fucking hate this life with you..
Can't take no more, no more, no more..

Just don't care, no I just don't care!


Ajja.. nu ska vi vara glada igen.. =)

Så för alla er därute..
Här kommer några sköna musikvideos som kan avnjutas i högt ljud..












Så nu får ni alla ha en riktigt bra kväll.. =)

Haré bra bitches..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0