Kom till mig nu...!!!

Färgen i dina ögon, säger vad och vem du är..
Du är en människa, det kan jag klart och tydligt se..
Blodet i dina ådror, gör dig varm och spännande..
Jag känner hjärtat slår, det gör dig väldigt levande..

Kom till mig nu, Jag väntar..
Så hoppfull står jag här..
Visa mig nu den känsla som du bär..
Kom till mig nu, Jag väntar..
Så hoppfull står jag här..
Visa mig nu den känsla som du bär..

Kärlek i dina tankar, är det bästa drag du har..
men jag är ganska nöjd, med att du är så underbar..
Varje gång du försvinner, trycker ensamheten på..
Om jag förlorar dig, hur ska jag leva livet då..

Kom till mig nu, Jag väntar..
Så hoppfull står jag här..
Visa mig nu den känsla som du bär..
Kom till mig nu, Jag väntar..
Så hoppfull står jag här..
Visa mig nu den känsla som du bär..

Jag kan leda dig vidare ut, i drömmar..
Så möts vi vid okända slut, och svävar..
dit ingen någonsin varit förut..

Är du bara en hägring, för det verkar nästan så..
Jag kommer sakna dig, om det inte blir vi två..
Om du kysste mig varsamt, och smekte sakta med en hand..
Då kan jag lova dig, att jag ska visa vad jag kan..

Kom till mig nu...

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0