Kan inte vara tyst..!!

Jag känner att jag måste få skriva av mig detta..

En gång var du min vän ja, Men det har du sabbat rätt hårt lilla du..

För jag förstår inte hur fan du kan hålla på som du gör!!
Jag har aldrig gjort dig nånting illa eller varit någonsin dum imot dig..
Och jag har då aldrig sagt ett ont ord om din familj eller dina vänner..

Så varför ihelvete måste du då snacka skit om mina då??

Det är patetisk att man måste hålla på såhär..
Vad har jag gjort dig??
Förklara för mig..!!
Säg det istället för att hålla på o fjanta..
Patetisk..

Vad är du??
14 år eller??
Väx upp..!!

Jag ska väl inte säga det men Fitta, slyna, idiot, muffruggare..
Hårda ord ja men är du värt nått annat så kanske det är dags o fixa det fr.o.m. nu..

Tack för att du bidrar med din åsikt till detta inlägg



»
»
»

RSS 2.0